Tuesday, December 15, 2009

To know us better



Και να' μαι εδώ επιστρέφω δυναμικά, έκλεισα κάποια απο τα παλιά μου blog καθώς ανήκω σ'αυτούς που με τον καιρό κάνουν delete σε ιδέες και απόψεις. Μ'αρέσει να κυλώ, να μην έχω σταθερές και γι'αυτο εγκαινιάζω αυτό το blog.

Τα καλοκαίρια περνούν, έρχονται οι χειμωνες, καταπιάνομαι με τα πάντα σε βάθος, τα κυνηγάω και στη συνέχεια τα αφήνω στο ξύλινο μου ράφι για μελλοντικές χρήσεις. Δύο συνήθειες δεν έχω αφήσει στο ράφι με τον καιρό, αυτές οι δύο θα είναι το θέμα αυτού του blog.

Γαστρονομία και βιβλία. Βιβλία και γαστρονομία. Συνταγές, κρασί, πούρο, καφές, εστιατόρια, εκθέσεις. ότι μαγεύει τον ουρανίσκο μου θα ανεβαίνει αυτόματα. Απο βιβλία, κλασσικά, μυστηρίου, φωτογραφιάς και πολλά άλλα.

Αυτα για τώρα.. Καλώς ήρθατε και καλη συνέχεια!

1 comment: